Subject: FW: 524. Ranna PAJ üleminek 6kV-lt 10-le.
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: "KUM info delta" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 09:32:06 +0300

Tere.

OÜ Pluvo tegeleb keskpinge kaablite uuendamise projekteerimisega Enefit 
Connect OÜ tellimusel.

Projekti raames asendatakse kespinge kaablid, mis ühendatakse Estonia pst 9 
// Rävala pst 12 kinnistu hoones oleva alajaama jaotusseadmetega.

Projekt on lõppjärgus. Saadame Teile asendiplaani (Vt. EV-1-4) 
kooskõlastamiseks. Hiljem, kui oleme taastamisplaani kätte saanud, saadame 
ka selle kooskõlastamiseks.

Palume asendiplaan digitaalselt allkirjastada.

Ka Solaris Keskusele saatsime asendiplaani kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/> 
www.pluvo.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 20. juuli 2023 10:14
To: Irina Gering <[email-masked]>
Subject: Vastus

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Keskpinge kaablite asendamine Estonia pst 9 // Rävala pst 12 
kinnistul

Registreerimise kuupäev: 20.07.2023

Registreerimise number: 3-12/1023-2.

Lugupidamisega
Kultuuriministeerium

Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.kul.ee> www.kul.ee